اعزام دانشجو به قبرس شمالی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

اعزام دانشجو به قبرس شمالی

اگر که به دنبال مقصدی مناسب جهت مهاجرت هستید، این موضوع را مد نظر قرار بدهید که مهاجرت به جواهر مدیترانه، مزایای بسیاری برای مهاجرت فرد چه به تنهایی و چه به همراه خانواده به همراه دارد. در این مطلب ما به شما چند روش از دریافت اقامت قبرس را توضیح میدهیم.

 

 

دریافت اقامت قبرس

کشور قبرس، جواهر مدیترانه، جزیره کوچکی است در جنوب کشور ترکیه و جنوب شرقی یونان. قبرس سومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه از جهت وسعت و جمعیت، پس از ساردینیا و سیسیلی است. این جزیره در تقاطع استراتژیک میان سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا واقع شده است. این کشور که سابقا مستعمره انگلستان بود، در سال 1960 استقلال خود را به دست آورد. در چند سال پایانی قبرس یکی از مقاصد محبوب گردشگران دنیا به شمار میاید. این کشور همچنین به عنوان یکی از مقاصد مهاجرت در میان مردم سراسر جهان محبوبیت زیادی به دست آورده است.

 

قبرس مامن مایل ها ساحل، خرابه های تاریخی، و شماری از لذیذ ترین پنیرهای دنیا است. بر خلاف اندازه خود، این جزیره تاریخی غنی و پرفراز و نشیب دارد. در حقیقت اعزام دانشجو به قبرس شمالی با بهترین موقعیت روبرو هستید. در پافوس، در بسیاری از مغازه هایی که یادگاری می فروشند، شما می توانید عتیقه ها و اشیا باستانی زیادی پیدا کنید، اماکن باستانی نیز که از قرن چهارم پیش از میلاد ساخته و تا کنون  نگهداری شده اند نیز در این جزیره فراوان و تماشایی هستند. بقایای کاخ های باستانی، قلعه ها و مقبره ها موجب شده اند که این شهر از طرف یونسکو به عنوان یکی از میراث جهانی شناخته و معرفی گردد. جزیره قبرس همچنین یکی از 10 مکان محبوب در میان غواصان برای غواصی می باشد.

 

البته مهاجرت به یک مکان جدید و ناشناخته کار آسانی نیست. بخصوص مهاجرت به قبرس، زیرا که با وجود محبوبیت این جزیره در دهه های اخیر، کماکان این منطقه برای مردم جهان تا حدود زیادی ناشناخته است. با این حال، مهاجرانی که به این جزیره کوچ کرده اند از محل زندگی جدید خود بسیار راضی بوده و از این تصمیم خود ابراز خوشحالی می کنند. در ادامه در مورد اعزام دانشجو به قبرس شمالی بیشتر سخن خواهیم گفت زیرا این کشور با وجود وسعت کم ولی برای تحصیل هزینه های بسیاری کرده و هدف ان گسترش علم است.

 

اگر که به دنبال مقصدی مناسب برای مهاجرت هستید، این مسئله را مد نظر قرار بدهید که مهاجرت به قبرس یا به جواهر مدیترانه، مزایای بیشماری برای مهاجرت فرد چه به تنهایی و چه به همراه خانواده دارد.

 

کمک مالیاتی و مالی برای مالکین مسکن در قبرس

یکی از جاذبه های اصلی برای مالکین مسکن لوکس در کل دنیا آرایه ای از مشوق ها است که دولت قبرس برای مالکین مسکن در این جزیره به اجرا گذاشته است، از جمله این مشوق ها می توان از تخفیف های مالیاتی قابل توجه، تخفیف 50 درصدی در هزینه های انتقال سند و فرصت اخذ پاسپورت اروپایی اشاره کرد.

 

قیمت املاک پس از افت شدید در دوران بحران اقتصادی سال 2008 رشد چندانی نداشته اند و املاک زیادی در بازار ملک این جزیره انباشت شده اند. با این حال، علائمی مبنی بر ایجاد ثبات در این بازار مشاهده می شود که بیشتر به دلیل همین مشوق های دولتی می باشد. در سال 2015 مقامات قبرس برنامه ای موقت را به اجرا گذاشتند که بر اساس آن هزینه انتقال سند مالکیت به نصف رسید. یک سخنگوی وزارت دارایی به تازگی اظهار داشته است که این مشوق به احتمال زیاد به زودی به صورت دائمی در خواهد آمد.  او همچنین اضافه کرد که قانونی دیگر در دست تصویب است که حدود 75 درصد از مالیات بر ملک را کاهش داده و در آینده حتی این مالیات به طور کامل حذف خواهد شد

 

 

در اعزام دانشجو به قبرس شمالی بر اساس قانون، هر فردی که بیش از 183 روز در سال در این جزیره سکنی گزیند مقیم مالیاتی قبرس شناخته می شود. این بدین معنی است که فرد باید بر تمامی درآمد های خود چه داخلی و چه خارجی مالیات پرداخت کند. با این حال، شهروندان بریتانیایی که اقامت قبرس را دارند، از این قانون معاف هستند و مجبور نیستند مالیات بر درآمد ناشی از فروش دارایی در بریتانیا را در قبرس پرداخت نمایند، آنها تنها مجبور هستند به دولت انگلستان مالیات پرداخت کنند.

 

خارجی ها به راحتی قادر هستند در قبرس قطعه زمین خریداری کرده و اقدام به ساخت یک خانه کنند.  قیمت ملک در این جزیره در مقایسه با ایالات متحده، بریتانیا، و بسیاری کشورهای اروپایی دیگر منطقی و مقرون به صرفه می باشد. قیمت متوسط یک خانه در قسمت یونانی قبرس، 120 هزار دلار میباشد.

 

پروسه خرید ملک در قبرس می تواند کمی وقت گیر باشد، و ممکن است برای نهایی کردن معامله بیش از 3 ماه وقت سپری شود. این امر بیشتر به دلیل درخواست رسمی خرید ملک است که باید از طرف شما به شورای وزیران قبرس تسلیم شود. با این حال، این روند کاملا ساده و آسان است، البته به شرط اینکه شما بتوانید از کمک یک وکیل خبره در زمینه مهاجرت و خرید ملک بهرمند شوید که این کار توسط تیم ناب هاوس صورت میگیرد.

 

اب و هوای قبرس

قبرس از آب و هوایی مدیترانه ای با تابستان های داغ و زمستان های خنک بهره می برد. نزدیکی این کشور به مدار استوا بر دما و شرایط آب و هوایی آن تاثیر بسزایی گذاشته است. ساکنین این جزیره نزدیک به 340 روز آفتابی در سال را تجربه می کنند.

 

تابستان های قبرس 7 ماه به طول می انجامند یعنی از اوایل ماه آوریل تا پایان اکتبر. دمای متوسط روزانه در این ماهها حدود 32 درجه سانتیگراد است و در نقاط مرکزی دما ممکن است به 40 درجه سانتیگراد یا حتی بالاتر نیز برسد. آب و هوای گرم تابستانی به وسیله بادهای گرمی که از شمال آفریقا یا خاور میانه می وزند می تواند گرم تر نیز شود. دمای شب هنگام می تواند از 13 تا 24 درجه سانتگراد بسته به محل مورد نظر نوسان داشته باشد. تابستان قبرس نه تنها گرم بلکه بسیار خشک نیز می باشد. در واقع از اوایل ژوئن تا پایان سپتامبر به ندرت میتوان ابری در آسمان قبرس یافت.

 

 

از شرایط دیگر اقامت این کشور از نوع تحصیلی میباشد یعنی شما برای تحصیل به این کشور میروید و در دانشگاه ثبت نام کرده و فرم درخواست اقامت پر میکنید پس از گذشت مدت معلومی که اطلاع خواهند داد, افسر اقامتی با شما صحبت خواخد کرد و در واقع میتوان گفت این اخرین مرحله محسوب میشود.

 

 

اعزام دانشجو به قبرس شمالی...
ما را در سایت اعزام دانشجو به قبرس شمالی دنبال می کنید

برچسب : اعزام دانشجو به قبرس شمالی, نویسنده : عرفان خادمی ezamdaneshjucyprus بازدید : 162 تاريخ : پنجشنبه 2 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:39